Bioderma Sebium Lotion Nasıl ? İşe Yarıyor mu ?

 

Arındırıcı tonik
Arındırıcı tonik

Merhaba sevgili arkadaşlar, makyajdan önce cilt bakımını daha ön planda tutan biri olarak sizlere her gün kullanmış olduğum özellikle yağlı ve hassas ciltlerin seveceği bir ürün ile tanıştırmak istedim. Bu ürünle ne zaman tanıştığımı ne kadar kullandığımı ve bende ki etkilerini sizlerle paylaştım bakalım neler oldu?

Ne kadar süredir kullanıyorum, bu ürünün ciltte ki amacı nedir ?

Bu ürünü Nisan ayının başından ve bu benceyi yazmış olduğum güne kadar düzenli olarak kullanmaktayım . Bu ürünün ciltte ki amacı tıkanmış gözenekleri arındırmak, cildin yağ dengesini ayarlamak ve ciltte ki pürüzlerin zamanla iyileşmesini sağlamak. Üründe cinsiyet fark etmiyor yağlı cilde sahip herkes kullanabilir.

Ürünün bendeki etkisi nasıl oldu?

Arındırıcı, canlandırıcı ve yatıştırıcı
Arındırıcı, canlandırıcı ve yatıştırıcı

Sadece "T" bölge olarak adlandırılan kısımda yağlanma sorunu yaşıyorum. Bu ürünü iyice araştırdıktan sonra kendime bayağı uygun bulmuştum. Ürünü eczaneden temin edebilirsiniz. Bu ürün sayesinde yüzümün günlük yağlanma oranından daha az yağlanma oranına düştüğünü söyleyebilirim. Sivilceye meyilli ciltler merak edecektir ki herhangi alerjik reaksiyona yol açmadığı gibi sivilcelere de yol açmayacaktır. 3 buçuk ayılık gözlem sonucunda böyle bir soruna denk gelmedim.

Ürünü nasıl kullanıyorum?

Disk pamuk yardımı ile bu kadar miktar kullanıyorum
Disk pamuk yardımı ile bu kadar miktar kullanıyorum

Ürünü özellikle sabah saatlerinde veya öğleden sonra kullanıyorum. Artık maske takma alışkanlığımız yüzünden cilt yağlanma ve sivilcelenme problemi ile daha karşı karşıyayız. Sabah yüzüme uygun bir temizleme jeli ile yüzümü temizledikten sonra disk pamuğa bir miktar alıp sorunlu olduğunu düşündüğüm bölgelere masaj yaparak uyguluyorum. Uygulamadan 2 dakika sonra cildinizde bir karıncalanma hissi meydana gelebilir gözünüzü korkutmasın. Hem kokusu ile hem de verdiği hissiyat ile cildinizin derinlemesine temizlediğini hissediyorsunuz . Tıraş sonrası parlama sorunu yaşayan erkeklerin de kullanmasını tavsiye ederim. Zamanında kullandığım siyah nokta maskeleri tarafından özellikle burnum çok parlıyordu bu ürün sayesinde parlaklık sorunum da ortadan kalktı.

Ürün hakkında merak ettiğiniz başka sorular varsa mutlaka sorabilirsiniz. Aramızda kullanan ve duyanların olduğunu düşünüyorum sizler de tecrübelerinizi aktarabilirsiniz. Kullanıp memnun kaldığım birçok ürünü sizlerle tanıştıracağım okuyup vakit ayrılanlara teşekkür ediyorum.