Kötü Bilgisayarlar İçin Oyun Önerisi

 Selamlar, bazı oyunları deneyimlemediğim için bu oyunlarda kendi görüşümü belirtemeyeceğim. Görüşümü belirtmediğim oyunlarda sizler için detaylı yazıların linklerini atacağım.


O zaman başlayalım.

1- Path Of Exile

Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2

Bu oyunu çevremde ki çoğu arkadaşım oynadı ve önerdi. Benim çok dikkatimi çekmedi. O yüzden dolayı oynamadım.

Oyunun türü: Aksiyon RPG

Detaylı inceleme linki: https://www.merlininkazani.com/path-of-exile-inceleme-67095

2-TrackMania Nations Forever

Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2

Ben TrackMania hayranı olarak bir önceki yazımda TrackMania'yı neden yazmayı unuttum bilmiyorum ( bir önceki yazım : Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi ) Oyunu oynarken mutlaka rahatlatan müzikler açın. Çünkü oyunun rahatlatan bir yanı var. Oyunu oynadığım için kendi değerlendirmemi yapabilirim.

Oyunun türü: Platform araba yarışı

Oyunun iyi yönleri:

  • Oyunda araba sürmek çok eğlenceli.
  • Kaliteli müziklerinin olması.

Oyunun kötü yönleri

  • TrackMania genel olarak Türk oyuncuları tarafından bilinen oyun olmayışı.
  • Biraz yetenek istemesi.

3-Team Fortress 2

Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2

Eski Steam hesabımda yaklaşık 300 Saat Team Fortress 2 oynama süresi olarak konuşmak gerekirse, oyun gerçekten çok güzel. Lakin bana bir Overwatch veya Paladins havası vermedi.
Oyun mekanik, karakterlerin eşitliği ve özelliklerindeki eşitlik neredeyse kusursuz.

Oyunun türü: FPS veya Online FPS

Oyunun iyi yönleri

  • Karakterler gerçekten çok oturaklı ve her biri ayrı zevkli.
  • Oyun benim 11 yaşında Minibook dizüstümde çalışabiliyor, Yani neredeyse her bilgisayarda açabilecek kadar çok iyi bir optimizasyonu var.

Oyunun kötü yönleri

  • Az önce bahsettiğim gibi her bilgisayarda açan oyun olmasından dolayı grafikler çok mükemmel değil.
  • Her karakterde oynayabilmek için biraz karakterlere alışmak lazım.

4- Half Life

Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2

Bu maddede direkt Half Life 1 veya 2 önerip kaçmayacağım. Genelde bilindik olan 1. ve 2. oyunları. Half Life 1 veya 2 oynayıp Opposing Force, Blue Shift; Half Life 2 Episode 1, Episode 2, Lost Coast oynamamış insanlar gördüm. Ben baştan sonra bütün oyunları en az 2 en fazla 3 kez bitirmiş olan Half Life hayranıyım. Kısaca bu maddede bir oyun değil birden çok oyun önereceğim.

Sırasıyla önerilerim:

  • 1- Half Life Opposing Force
  • 2- Half Life Blue Shift
  • 3- Half Life Decay
  • 4- Half Life 2 Episode 1
  • 5- Half Life 2 Episode 2
  • 6- Half Life Lost Coast
  • 7- Codename Gordon
  • 8- Black Mesa

Not: Half Life Decay bir PlayStation oyunu. Bu oyunu bilgisayarda oynamak birazcık zahmetli.

Not: Codename Gordon isimli oyunun diğer Half Life sürümleriyle pek bağlantısı yok.

Not: Black Mesa nispeten iyi bilgisayar isteyen oyundur ve Half Life 1 in çok iyi grafikli halidir.

Not: Eğer bu oyunları oynayacaksanız size önerim 1. 2. 3. maddeleri oynamadan önce bir kez Half Life 1 bitirmenizi isterim 4. 5. 6. maddeleri oynamadan önce bir kez Half Life 2 oynamalısınız.

Half Life serisini incelememe gerek olduğunu düşünmüyorum herkesin deneyimlediği oyundur.

5-Hotline Miami

Düşük Sistemli Bilgisayarlar için 5 Oyun Önerisi 2

Şimdi herkesin bir kez bile olsa denemesini istediğim oyunlardandır. Hotline Miami herkese hitap eden bir oyun değil ama kısaca özetlemek gerekirse bir şaheser.

Oyunun türü: 2D Shooter

Oyunun iyi yönleri

  • Çok stres atmaya müsait ve güzel bir oyun.
  • Oyunun temasına aşırı uyumlu müziklerinin olması.

Oyunun kötü yönleri

  • 2D olmasından dolayı herkese hitap eden bir oyun değil.
  • Oyunu oynarken biraz kusursuz oynamanız lazım çünkü belli düzeyde başarısız olursanız en baştan başlatıyor.

Bence'min sonuna geldik dostlar. Ben herhangi bir kaynaktan alıp yapıştırmadan, tamamen kendi aklıma gelen oyunları yazdığım için beğenirseniz çok güzel olur 

Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz her soruyu ister buraya yazıp ister takip atıp özelden atarsanız size yardımcı olurum.

Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ediyorum. Bu tip yazılara devam etmeyi düşünüyorum eğer ilginizi çektiysem takip ederseniz çok minnettar olurum.